Japan Street Fashion #2 日本のストリートファッション#2

Friday, March 14, 2014

I'm a huge fan of Japan so it wouldn't be a surprise that I'm a fan of their street fashion. I had made a post about this before but now I wanted to post a #2 because there is so much fashion brilliance going on.

I love the uniqueness in each outfit, the creativity and overall, everything! Here are some pictures that I've found on tokyofaces.com that show some of my favorite outfits! What's your favorite street style?

私は日本の大ファンですので、私は彼らのストリートファッションのファンだという驚きではないでしょう。私は前にこのことについてのポストをしていたが、起こってそんなにファッション輝きがあるので、今、私は#2を掲示したいと考えました。 

私はそれぞれの衣装での独自性、創造性、全体的な、すべてのものが大好き!ここでは私のお気に入りの衣装の一部が表示され、私はtokyofaces.comで見つけたいくつかの写真です!お好みのストリートスタイルは何ですか?







You Might Also Like

2 comments

  1. OMG! I love all of it! I really adore Korea and Japan's fashion. They have amazing fashion sense and I often see them wearing bold colours, crazy prints but sometimes they kinda tone it down and made it simple, effortless and trendy.

    Lilly.
    http://hellolillyblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. I know what you mean. They always seem to make outfits look amazing with the smallest effort. I love their fashion sense. Thanks so much for your comment! I look forward to more comments from you. Be on the lookout for more posts!

      -Elisabeth

      Delete