Atsushi Nakashima F/W 2014-15 アツシ ナカシマ 秋/冬2014から15

Tuesday, March 18, 2014

I have posted something about Atsushi Nakashima before but I couldn't not post something again. I love his designs. They are so avant garde! I love this Fall/Winter collection for 2014-15. The dark hues of color are amazing and everything compliments each other. The oversized coats are perfect. I adore how he contrasts bright colors with black or gray hues which make the bright color pop out even more.




The prints that are made visible in this collection are beautiful. Everything is very geometric. It all makes amazing shapes and helps to make interesting and eye catching pieces. 

I would definitely wear a lot of things from this collection. I simply love it. How relaxed and fresh it is. What are your thoughts on Atsushi's collection? Can't wait to read your comments!

私は前敦中島について何かを掲載しているが、私は再び何かを投稿しないことができませんでした。私は、彼のデザインが大好きです。彼らはとてもアバンギャルドです!私は、2014から15のために、この秋/冬コレクションが大好きです。色の濃い色合いは、驚くべきものだ、すべてがお互いを補完する。特大コートが最適です。私は彼が鮮やかな色をさらに飛び出す作る黒またはグレーの色合いで鮮やかな色を対比か崇拝する。 
このコレクションに見えるようにしているプリントが美しいです。すべてが非常に幾何学です。これは、すべての素晴らしい形を作り、興味深く目を引く作品を作るのに役立ちます。 
私は間違いなく、このコレクションから多くのものを身に着けて。私は単にそれを愛する。どのようにリラックスして、新鮮なことがある。淳のコレクションにお考えを教えてください。あなたのコメントを読むのを待つことができない!
















Source: http://www.fashion-press.net/

You Might Also Like

0 comments